Vinterkräksjukan

check .

Kunde inte ramlat in på bättre helg än denna = ledig helg, Lisses ankomst till swea igen, alla hjärtans dag m.m. ja över huvudtaget att den kom in på en helg. suck.

Den är iaf över och den tog med sig 2 kg (lite possitivt iaf). Vara sjuk och inte befinna sig "hemma hemma" är rätt tungt. Nog för att Lisse har försökt ta hand om mig är de inget som slår mot om jag istället befunnit mig hemma hos mamma :-)

Nu ligger jag här en måndag och säckar framför tv:n, kommer på hur livet är som arbetslös, saknar man det är frågan? Jo kanske lite speciellt nu eftersom det är OS.
Men nej nej imorgon blir de back to work endast 3 dagar för på fredag bär de av till LONDON ! :D


Hjärtligt trevligt att Lisse är här ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0