dagens tjuvlyssnat.

kanske jag ska börja med en dagens tjuvlyssnat med tanke på allt svammel man hör från i människor man sitter brevid i tunnelbanan.

Dagens : 2 riktigt feta kvinnor omringar mig så jag blir fast mellan dem.
tjockis 1: Min bil låter pip/gnissel!
tjockis 2: vadå pip/gnissel?
T1: Ja den låter ut som en volvo nu
(jag antar att det inte är bra låta ut som en volvo?)
T2: Jaha, är det pga kylan ?
T1,: Ja stackars bilen, tänk att bilen också har känslor, visste du om att bilar pratar med varandra?
T2: ja de gör de säkert medan de väntar på "matte elr husse" på parkeringar. stackars bilar som ska frysa nu under vintern!

Sen fortsatte de babbla på om att bil är ju nästan samma sak som en katt och har samma känslor (?!)
wierd säger jag bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0