Hur kan man missa den? ? ?

Idag, i Torneå på shoppingfärd med Ida fick jag för mig att det var gratis att parkera just där vars vi ställde oss... Efter Köpcentrumet var bockat av på listan, Åkte vi till Kinarestaurangen och åt, Sen åkte vi förbi på Haglöfs (där jag för den delen investerade en sjukt snygg jacka jag dregglat efter ett tag).
 Sen, på Elgigantsparkeringen upptäcker jag att jag har en lapp i rutan flaxxandes omkring, En P-BOT från där jag trodde de  var gratis. jag har använt vindrutetorkarna hela tiden då det var grisigt och missat lappen till jag upptäckte den mitt i allt o trott jag fått den på Elgigangten att jag stod på handikapp. Finnarna är iaf billiga, endast 10 £ , att jag inte tappat den på vägen är ju frågan ?! haha.
Sen för att göra historien ännu roligare fick jag höra att en person sett en p-bot på pox och att de var min bil. Åkte o hitta lappen i en trappuppgång och mycket riktigt. Där hade jag fått en böt för 8 dagar sen.
Ska poängtera att jag aldrig fått en p-bot i hela mitt liv förs nu då jag fick 2 på raken!  o här i sverige då de satan kostar 300 spänn!
Kan de bli mer perfekt en sånhär dag?

Kommentarer
Postat av: Moe

överkalix är ju billiga med böter :P i lule kostar det 500.

2009-01-28 @ 12:06:29
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/
Postat av: ida

We rock! ;) haha

2009-01-29 @ 08:57:48
URL: http://idawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0