Röda Veckan...

Julen alltså,

Då var man tillbaks i Storstan efter hela 6 dagar uppe i Överkalix & ingenstans ! Det var mkt skönt och härligt se  att inget hus runt raggen elr så hade rasat. Allt i sin vanliga ordning med andra ord :P
De enda som saknades var hotellet, men Bugen gjorde sitt race på julafton med att ha en pubbkväll som jag tyckte var jävligt bra ! Eller så var tyckte jag så bara för att man blev full (för en gångs skull som vissa tycker att jag alltid e skötsam?) Nåja, Bugen kan köra pubbkväll oftare lovar jag att dyka på varenda en ! Haha.
Sen såklart hälsat på mormor&morfar i finland intet att förglömma :)

Hade tryckt in några bilder här i inlägget men kameran och några till viktiga saker glömdes hemma då man i nattmössan igår kl 4 fick pallra sig till lule för att ta de enda lediga flyg tillbaka till sthlm!

jaa såklart blev de jobb direkt man kom tillbaks, bokstavligt talat. Jobb även nyår och alla dagar kring det. Men min plan är att inte sova alls nyårsnatten och leva på kaffe och inte vara så fruktansvärt bakfull så går det nog bra, gamlingarna har ju förståelse :P Dom har ju själv varit ung. haha.
Om de då inte vore att min plan förstörs med att näsan ställer till det. För tillfället håller jag på bli sjuk ! men jag gör allt i min makt för att stoppa förkylningen ! 
Jag som gott hela hösten och velat bli sjuk för att vara ledig från jobbet (haha) så ska den ju såklart komma då jag inte vill bli sjuk...

vore det inte toppen över mina ii:n att bli sjuk och gå miste om nyår + jävligt mycket pengar!
Mitt namn är iida larson och mig händer allt.


Gott nytt år! Fastän vi vet att de går åt h-vete hur vi änn gör och allt är desamma. Nyårslöftet håller max en vecka, Right?

Kommentarer
Postat av: Moen

Haha nope nog är jag nog klok för att inte välja ett mönster som man blir galen på.. :)

2010-01-19 @ 14:20:22
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0