Now u know me !

C Gynning vill lära känna sina läsare via ett par frågor. Så nu i brist på annat har jag och Lisse skickat in varsitt bidrag :o) Hoppas man är nått intressant byte...
har väl också kanske överdrivit lite ? Men äh :)
Här har ni att gotta er lite !

Senaste köpet
en ASOS beställning med massa "måste ha"
Senaste förälskelse
Den okända snygga killen på min fest!
Senast förbannad på:
min dator, all text försvann då jag precis svarat färdigt här.
Senaste sms:set var ifrån
Robin, "nu ligger man o tattuerar sig o int fan är du här och håller handen!"
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?
bättre stil för varje dag som går, sämsta : svarta savann byxor med passande svart tribal tröja
I väskan har jag:
"gömmställen" för pengar jag blir överlycklig av att hitta fast jag vet att jag lagt dit pengarna just för att de ska bli en "suprise" + det vanliga och i dessa tider även handsprit!
Det absolut fulaste som finns
utomlandsbränna med samma fondation innan man åkte. = likblek i fejjan och brun hals
Har du några känslor?
svårt leva om man inte skulle ha de tror jag.
Mest överanvända ord:
aaa, inbiten norrlänning som jag är, är man van vid sjho (jo) istället för massa aaa:ande som 08:orna hela tiden säger.
Vem är bäst på hela planeten?
Du C såklart ! and i mean it. på din planet alltså, bara. ;o)
Hur smart är du på en valfri skala?
beror på vilken situation man är i. är bra vara lite korkad dumsmart ibland ;)
Till frukost äter jag:
havregrynsgröt eller kanelbulle o kaffe på pressbyrån
Här lunchar jag:
i min matlåda
Hit går jag efter jobbet:
ica, hem och till slut nödlandar i soffan
En onsdagskväll går jag
på söder och tar en öl, elr två.
På torsdagen vaknar jag
alldeles för tidigt pga jobb.
Har du någonsin?
Googlat dig själv -
Självklart !
 Sökt efter ditt namn på Flashback nej. måste först ta reda på vad flashback är sen kanske titta efter?
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen
jodå
Ljugit om din ålder
man ljuger alltid om sin ålder ! antingen för att komma in på krogen eller att få ungdomsbiljett på tex bussen.
Druckit slattar - självfallet




(
sen en intressant bild på de hela ska ni allt se att C vill publicera mig! *blink*
)

Såja, dehär var dagens "Hifa" !


Kommentarer
Postat av: Evin

Höhö, nej jag vet men vafan vi hade skoj hos dig i alla fall :)

2009-12-09 @ 10:16:40
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0