1:a festen i sthlm avklarad.

Hos mig alltså. Tog sin lilla tid med den som väntar...

jaa I lördags så. Allt började väldigt bra, folk trillade in en efter en med deras sällskap och jag sprang väl mest runt hela tiden tycker jag ? Som vanligt med andra ord . haha 
Synd att en del kompisar jobbade elr var sjuka men alla kan ju inte alltid dyka upp samtidigt heller.

Såklart ska ju festen "spåra ur" på nått sätt. Hemma i Ökx stort  sätt alltid bråk, eller ja de kan de bli här med såklart men nu blev fallet det så att ett gäng skulle dra in till stan så jag frågade restrerande om vi skulle haka på efter. Tycktes få ett ja av alla (?) :P Hade ändå måste lugna ner partyt lite då mina 2 room mates var på ingående plus att man inte vet vad för grannar man har riktigt.
Nåja i slutet blev de bara skal banan. Vi åkte inått stan, i mitten av resan inser vi att de är försent gå in nånstans eftersom "alla" ställen stänger. så står vi där som fågelholkar och undrar vad man ska göra. Ett gäng drog hem till sig på efterfest och vi yttligare som blev kvar tänkte äh vi åker in till stan iaf, ångrar oss, åker tillbaka, tjorvar, åker lite till tunnelbana.. nåja = de hela slutade med kebabtallrik och en liten liten efterfest hemma hos mig som innebar att de hjälpte mig att städa (snällt :P) en grogg, fälla ut bäddsoffan och somna in så gott så.

Inte lätt veta alla ggr hur en fest slutar. Läxa till nästa gång : är de bra stämning på festen = Skippa utgång helt enkelt.

Efter ett antal försök att få till en bra bild så här har ni en bild på Me,Hanna & Evin :)



(orka vrida den jag är trött)

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0