Söndagsfunderingar.

Jaa, Snart lämnar jag Norrbotten för att kolla läget i Stockholm , 1 år kanske ? Sen, ja sen hoppas jag ha hittat på ett nytt projekt somewhere. Fan va mkt jag vill ! Kan ju lugna mig med att jag trots allt bara fyller bolaget iår. Sen ska jag hinna plugga också sometime,  Äh jag hinner :) be so sure.

+ att jag hoppas med min första heltidstjänst nånsin = (cash inkommande regelbundet) kunna planera små som stora resor under höst/vinter/vår. 
Sakna alla nära o kära hemma. 

Bra låt till att fundera om livet  -> Artymove - Steppin' out


Saker som kommer ske nu närmast. 

| Fixa till skatboet, här ska klippas och färgas .
|| Lite mer svart kladd på kroppen .
||| Lite nytt till garderoben .

Så, Jag har ju inget att klaga ? eller hur ? : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0