Mycket göra !

Herregud vilken helg, hitills och klockan är bara 17.30 Lörda Ef.

Jobbade igår som vanligt, 14-21 på campingen. Under passet ringer man till mig via campingen ringa vidare ang. 40-50 bärplockare står utan tak och mat. ja jisses blev ju värsta paniken hos alla vad ska man göra hur ska man göra osv. Efter att ha avslutat mitt pass åker jag till sporthallen ditt alla bärplockare kommit för att övernatta. jaa senare blir jag, även Moa "Ansvariga" för dessa. För att såklart vill ställa upp och hjälpa dessa stackare med ingen annan annan viljan än att åka hem pga ingen ankomst då de ekar tomt av bär i skogen.
jaa så vi har sett till dom lite inatt, elr Moa snarare :)
O Jag, nu vart i full gång sen 8 på morgon fixa o trixa saker till dem, bla hämtat bröd och dylikt från mataffärerna skänkt. Började jobba kl 2 på campingen för att ist 2 timmar senare stänga Campingen för att jobba på Hotellet samt fixa campingen via hotellet. Dessutom jobbar jag alldeles själv! Så nu sköter jag hotellreception, campinginchekning och bar here by my own.
Plus intet att förglömma ska jag hinna bli full ikväll hos Linnea på hennes kläm och känn party ! 
Men när ska jag hinna det ? :( måste jobba senare än planerat. 

Såå, imorgon nästan lika fullspäckad dag.
De känns så bra att hjälpa andra. Och de man får tillbaka av dem trots språkproblem (tacka för att vi alla har samma kroppsspråk) jaa, de är så mkt mer än ett tack ! =)

Kommentarer
Postat av: elvira

vill du få mer bösökare gratis ? isf kolla in

http://www.viraltrafik.se/?Elviraa

2009-10-07 @ 20:39:10
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0