Vad jag är duktig!

På många sätt, alltså tex, uppdaterat härifrån magaluf typ mer än va jag gjort hemifrån nånsin ! och gör mat dagligen åt 5 pers. Men eftersom jag nu ikväll inte har nått att göra så tänkte jag göra ett inlägg om mat ! :) haha.

Såhär ser de ut då vi idag endast bara har "små handlat" = man går till ett billigt supermarket åt helvete långt bort och kommer hem med en proppfull taxi.




Jag mästarkocken in action:



Slutresultat: Köttbullar med gräddsås och potatis. klappat o klart från ikea.



____________________________

ps. jag har hört att de årets fest, imorgon!.ds
 HaHa

Kommentarer
Postat av: Lisse

Ja vad härligt då har jag något att läsa oxå.

Verkar vara super nice där, kul! :)..

Du får visa upp dina mästerkock kunskaper till sommaren då vi får fixa något grillparty eller liknande.! Längtar tills vi ses! :)



Massor av kramar, partaja loss och ta hand om dig! tjinG!

2009-04-30 @ 04:42:36
URL: http://lise-lott.blogspot.com
Postat av: moe

har du gått ner i vikt pumpan? :)

2009-05-04 @ 19:42:14
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0