The Journey has begin !

Sista dagarna i ökx är förbi o påsken likaså. vart en mkt bra avslutning hemma fastän man gjorde en liten krasch på dansgolvet o landa som en platt säl !

Jaa nu alltså är man iväg. Kom igår till Sthlm, träffa Jocke (en som också åker ner till mallis) sen åkte jag vidare till Nyköping för att träffa Michaela. Prata barskoleminnen och fick mig bara längta ännu mer till imorgon ! Åkte sedan vidare till Norrköping för att träffa Arif, yttligare en från "barklassen" o prata yttligare minnen!
Så de blev en liten roadtrip igår med andra ord :)
Nu tibax i sthlm, Blir käk&öl ikv här ute någerst sen Arlanda och invänta flyget som går här på morgonkvisten !

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli ganska kass på uppdatera, fast jag redan är det. Meeen de skadar ju inte att tro och vänta på bättre tider !

Såå, packat o klart ! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurru ditt nötskal, tycker du kan uppdatera lite bättre så man vet vad du håller på med där borta ;)

2009-04-20 @ 18:55:29
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: maddiis

Int är jag avis åpå att du ska vara två månader i mallis, aldrig ;)

2009-04-21 @ 09:01:01
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0