årets fest ikväll !

Spela roll måndag, söndag hit eller dit. de årets fest varje kväll ! Eller iaf är de de uttryck alla säger dagligen.

Hört att de årets fest ikväll?

Häromdagen öppnade grabbarna grus beach club. fri bar i två timmar o jag kan säga att spriten flödade. Shotplankor hit o dit, fri bar som sagt, musik & underhållning. fast regnet kom och hälsade på en stund skadade de inte alls partystämningen. Kl 18.00 då de roliga tog slut begav man sig till barskolans territorium och varenda rum hade fest så man hoppade balkong hit o dit. Sen kl 21.00 skulle jag hem och byta om men råkade få syn på sängen så där tog min kväll slut och man vaknade 13 timmar senare utvilad o redo för en ny dag! men tydligen missande man inget speciellt eftersom alla som vart på beachclubben låg däckade lite här o var på olika barer. Så de kan gå ! :)

Så kan en kväll se ut för mig, (ungefär) haha. Gissa vad jag ska göra ikväll? Jo jag ska på årets fest ! haha, näe slut tjatat om årets fest jag lägger upp några bilder ist !


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0