sååååå....

Livet bara leker,, hur wuunberbart som helst !
Idag har jag dykt ! fyyfan så hæftigt. lætt något jag ska bli proffs på ! haha..
Men så ær de oxå min sista kvæll hær i magaluf på Mallorca. Hittat tusen nya underbara vænner som jag hoppas træffa om jag håller fast vi att næsta sommar bo & jobba hær. saknar mina klasskamrater som stryk o dom vill jag oxå træffa igen, vilket jag kommer gøra oxå, iaf dom flesta :) 
Så blir de grancan imorrn tills pengarna ær sluut.
Nu ær man helt slut efter dykningen, sitter i en lægga och har æntligen fått låna dator jag kan sitta lite længre tid. fasen att jag glømde mobil sladden , før då hade jag lagt upp pics. Så efter att ha surfat klart ska jag till mitt "hem" och duscha i iskall dusch. mmmm..
Nåja, ha de fint hemma alla ni ! det blir en suprise så ær jag mitt i allt hemma ! :P



Kommentarer
Postat av: Carro

Kom hem nu ida, du har vart borta för länge ;)

2008-09-30 @ 19:42:25
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0