Ny destination.

Nu ar man pa grancan, HAHA vilken resa jag haft hit. For de forsta var de forsta gangen jag flygit sj & bytt flyg hit o dit.
Men Alltsa jag flog fran mallorca till Barcelona, dar hade jag 6-7 timmars vantan till nasta flyg. sa da jag landa tankte jag, "aah vafan jag hinner ju aka in till barcelona en snabbis" sagt o gjort gjorde jag de. tog bussen och klantig som jag ar sa  klev jag av bussen pa forsta stalle i barcelona i panik da jag vet aboslut nada om staden elr vars jag var. Jag hamna iaf langt ut fran centrum, fraga folk som inte kunde forklara var jag skulle, sa jag borja ga, ga ga pa gator kors o tvars. Tillslut efter 2-3 timmar borja jag hitta affarer! jippie! meeen, da var deju ojsan dags aka tillbaka till flygplatsen. sa jag sprang in i 2 affarer. kopte bara natt for att ha gjort de (haha). dit maste jag pa en weekend alltsa, de lilla jag hann se var de SHOPPING i vardsklass. javlar va fina grejjer! o "billigt"
 Till nasta problem, Vars fan hittar man en buss som gar tillbaka till flygplatsen?! de fick jag ocksa leta som fan till jag finally hitta bussen och var varldens lyckligaste manniska att hinna till flyget... Seeen da jag landa skulle jag forsoka hitta nasta buss till Playa ingles kl 12 natten. nae dom hade ju saklart sluta ga sa de var bara projsa taxi pa 500 kr !!! men men.. "hem" kom man iaf nangang.

Nu ar jag helt fri har nere, ingen barskola, nada ! sa jag solar och bara gor absolut ingenting. Jag bor typ gratis mot att jag stadar i lagenheten. Inget mig emot! eftersom de snart gapar tomt i planboken. men resan som annu inte slut har definitivt varit vard varenda cent !
Harligt har antligen hitta internet cafe dar de knappt kostar natt att surfa. Imorrn kanske om jag is vill saga kanske jag lagger upp na pics. :)

Naee, vi hors blek gurkor dar hemma !

Kommentarer
Postat av: Moe

vet du vad nu får du faktiskt ta och packa dig hem :)

2008-10-07 @ 11:17:43
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/
Postat av: carro

hahahaha! du är fan störd;D

2008-10-08 @ 18:26:59
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0