Förbannade tuff tuff.!

Ja som ni ser i inlägget nedan "slog" jag ju till me att boka tåg ner till sthlm & hem. tog några extra dagar i sthlm efter kryssningen då jag lik tänkte "äh va jag gör jag hemma arbetslös då jag kan va i sthlm o göra samma sak". Såklart tog jag även EJ ombokningsbara, Va ska jag me de till?
Nåja, nu i veckan i finland gick jag in på ett hotell som jag vet söker personal & frågade lite lätt om de behövde folk,,, o jaa, de lät ut som att jag har fått jobb (!!!!:-)) Svaret har jag inte fått än men imorgon vet jag nu om jag fått jobb för nov-dec vilket skulle sitta mer än perfekt !  Men PERFEKT DÅ, säga till sin blivande chef att :nämen tyvärr jag ska semestra i Sthlm en vecka, de går väl bra ? *valpögon*
ringde iaf sj och fick omboka som snällt var fast med ett såklart dyrare tidigare hemfärd. Så nu är de gjort IFALL jag nu skulle få jobbet. Så nu blir de inte så många dagar jag isf måste få ta ledigt ifall jag får jobbet.

Men de kommer väl som vanligt sluta me min otur, jag får inget jobb, hade kunna stanna dom där extra dagarna i sthlm och kommer ha strula me biljetterna så jag åker tåg i 38645 timmar för samma pris jag hade kunna ta flyget.
Nåja, får hoppas att de inte inträffar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0