11 sanningar om IidaLarson

Jag kör väl denhär då för nya som gamla läsare lite smått&gott om mig =)

1. Väldigt dålig på höra av mig till alla vänner! :/

2. utseendemässigt: Jag har kommit underfund med att jag har en en sne stortå som jag måste "böja" till rätt innan jag om några år annars kanske måst gå me special tillverkade skor för att inte få skavsår, Jag har även tappat en mjölktand för 1,5 år (jag e 19 aldeles strax) sedan som i de gjort att den nya tanden inte vuxit fram vilket gör att jag har en glugg. Men lugn! jag har en Kedja fast in i tanden som finns där nere nånstans som me hjälp av en tandställning ska dra upp tanden sakta men säkert.
inte alls ett liiiitet projekt.

3. Jag är väldigt bra på att försova mig!

4. Jag trivs att umgås me killkompisar mer än tjejkompisar ibland ! elr ofta! beror på..

5. till punkten ovanför måste jag säga att jag känner mig som en "tjejkille" och jag hatar rosa.

6. Jag har lite dyslexi.

7. Som blondinbella säger om sig själv säger jag om mig själv: Jag har bra självförtroende och stolt över mig sj! 

8. Jag är bortskämd ! Shame om me !

9. Jag ser inge nöje att åka till Ikea eftersom jag inte behöver nått utan bara en börda traska igenom skiten.

10. Har måsta använda en kateter en gång i mitt liv

11. Sjukt svårt hitta på bra roliga sanningar!


Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Hej,



Du borde verkligen läsa min recension av Blondinbellas blogg här:



http://www.tyskungen.se



Vore kul att få höra din åsikt.



MVH,



Klaus

2008-10-31 @ 15:31:51
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0