helgens resa är nu avslutad

Hemma igen efter några dagar i sthlm & till sjöss. Sthlm var ju inge direkt speciellt så, träffa bekanta åså. Men helgen däremot , kryssningen alltså. Jävlar de tog ju såklart priset !
"förfesten"  på torsdagen var inte så jätte kul med inte så jätte många kända ansikten och en nykter jag men humöret steg upp på topp igen då vi möttes alla grupp tolvor i båtterminalen där festen redan hade börjat!.
Vidare in på båten för att sen köa en halvtimme in till tax freen där de rådde kaos då alla som sagt ville köpa sprit ! hehe..
-> fest hela natten och alla vi i hytten hade verken ork eller lust att gå ut i regniga tallin dagen därpå så vi höll oss kvar på båten :) Nästa natt var lika mycke fest om inte lite till!
vaknar upp söndamorgon i en okänd hytt bland annat folk och ser att vi blivit attackerade av bortagningsrak gele (?) överallt, märker lite senare också att gelen tagit bort mitt ena ögonbryn! :( .
De va väl de olyckliga och slutet av en kort resume av en av mina bästa helger i mitt liv! :)
Söndagen gick vi där ett gäng och gunga fram längs sthlm:s gator & käka bakfyllemat. Tog ett tag för hjärnan att stabilsera sig från att sluta gunga så att säga. haha. Blev tydligen ingen efterfest heller man nog slut var man faktiskt så de gjorde inte så mkt.

And som pics finns än så länge bara på facebook.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0