Virri,

Är jag, somnade alldeles försent på att ens hinna försöka komma upp i tid så de blev snabba puckar då jag leg & snooza till 8 då jag egentligen börjar. De ju hemskt alltså att man ligger och sover fast man VET att man måste stiga upp för praktiken men ändå inte fattar till att göra de vilker resulterar i att man kommer försent & ser ut som fan.
Nåja var värt vara uppe till 3, skypa me Ida samt me puckorna biffen,hanni & peter. Schvammel säger jag bara :), inte nog me att grabbarna grus hacka sig in på min mejl & läste sånt de inte ska å härja här på bloggen min.
 Så nu har jag bytt till mysko lösen så jag själv fick sitta  o klura ut va jag har för lösen nu då man är såhär i nattmössan ännu ! haha. Så nu har jag även fixat på mailen att man inte typ kan skicka bortglömt lösen till mailen utan nu gäller de att komma ihåg va jag har ! haha, herrigu inte lätt dehär. -måste nog skriva ner alla lösenord på ett hemligt papper för att inte glömma bort! :D

Kommentarer
Postat av: ida

Men vad trakig du var,, det var ju ett roligt blogg-inlagg :P

2008-05-20 @ 09:57:27
URL: http://idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0