ko lugnt...

Min praktik alltså.

Dom senaste dagarna sen jag började i måndags här på turistbyrån har jag inte gjort mkt. Jag har fått mig en alldeles egen bärbar dator :) Så guess va jag gjort då ? joo, snokat sönder världen i princip i brist på annat. har tillome gett mig in på lunar igen, då är de illa. haha
Så nu idag & imorgon är jag själv här för bossen åkt bort, Så här sitter jag inga telefonsamtal får jag, kan ej svara på några mail så va gör jag då ? Joo, jag snokar ännu mer :)  
Tänka sig va härligt jag har de :D
Men bara därför för att jag sagt dehär så kommer de nu ringa , spec nå engelsktalande som ska ha info om hela ökx + en tio tals mail på förfrågningar. Skulle inte förvåna mig :)

Nu dags för lunch!


Kommentarer
Postat av: ida

Vad duktig du har blivit pa att uppdatera. I'm soooo proud! ;)

2008-05-16 @ 07:25:26
URL: http://idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0