Top Model/kladda smink

De här me att sminka sig överdrivet är ju bara sååå kul, de gjorde man ju då man var liten. "tjuva" lite av mammas smink å kladda på. Idag skulle jag säga att den här typ av sminkning tillhör top model kategorin, överdrivet mkt av allt. Synd bara att inte jag hade lösögonfransar, å nå program i datorn som gör bilden slät å fin, kläder m.m. Hade ju lätt annars varit en säker top model deltagare!

första... Åså lite mer..Åså lite dekorartioner...

Ser ut som en elefant på den sista! haha
Ida hade tyckt varit väldigt roligt om vattnet mittiallt skulle ta slut, tack å lov bor vi inte i ett u-land där de kan bli brist på de...
Nu ska jag gå duscha bort kletet, sen packa klart inför min kalix inflyttning till Cajjo under några dagar ! :-) Sen har jag även friluftsdag imorn, vilket innebär att jag ska ha med mig skidor= skid-kitet, ryggsäck,  stor väska  & eventuellt nån påse oxå, Hur fasen ska jag släpa me mig allt till å från bussen? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0