Min helg...

Har inte bestått av så mkt roligt... Jag som så stort skulle festa men nejnej, inge sug alls. nå lika bra de, blev fattig över att vara på studiebesök i lulä i fredas. Jag, carro, cajjo & sara under "rasten" bestämde vi oss så vrångt över att vi inte alls skulle in på en endaste affär, så ist stod vi på brass parkeringen och titta på alla människor på isen. Men då nån av jösarna blev kissnödig var vi tvungen å bege oss in i shopping där de slutade med att jag spräckte no spending limit. Nåja behövde verkligen nya jeans, linne å nå små tjaffs.

Seeen har jag för övrigt jobbat, sett film, löst ett korsord jag ännu inte lyckats lösa, och ätit flått.

Kan ju berätta något roligt, ida har oxå skrivit om de men jag gör de oxå, min version.
I veckan så skulle Ida fylla på kortet (halebop) , Vi hämtade pengarna hon behövde till de, närmare bestämt 200 kr för att kunna messa gratis. Då hon fyllt på kortet blev de inge gratis, hon blev sur och av nån anledning visste jag om de på nå sätt men glömde säga de, klot som jag är. Så förlåt.
igår fick även jag behovet av att fylla på kortet, å de gjorde jag... med 200 kr. inte fick jag heller nå gratis. Sur blev jag för hade jag vetat om att perioden me bara 200 kr hade gått ut hade jag vari snål och bara fyllt på me 100 kr.
 Så Idag då jag berätta de åt Ida kläcker hon ur sig,: Men spån du sa ju de åt mig i veckan! åså gör du de sj! . Japp, jag hade glömt bort de. Spånhjärna som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0