Å igen...

Trevligt att jag tydligen hade fler säkra läsare än Ida & Cajjo, Då måste jag ju bara ställa en fråga till dig Hanna, vem är du ? =) Jag vetju flera stycken hannor, så svara här nedan i kommentarsfältet, signera väl att de du då, elr så kontakta personligen. så jag vet. Du vet Hanna jag får ju så många kommentarer, svårt hålla reda på av vem alla kommer ifrån.

Nå nu räcker de, 3 uppdat. på en dag, känner jag beter mig som megasuperkändbloggare, typ som Katrin Schulman, elr Kissie. hmm,, nä fan hon är jag absolut inte.
 Men de kul dehär. 

Vem vet kanske hinner in me ett till inlägg nu då de snart på 1 h då de blir ny dag ;-) 

Kommentarer
Postat av: cajjo

haha, men jag måste godkänna dom innan dom syns :D

2008-03-06 @ 23:30:34
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Nå vem tror du att jag är?! Din favorit Hanna såklart..EMANUELSSON ;)

2008-03-07 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0