bilåkande

Till södra finland blir de till helgen för att träffa på stora feta släkten. Ska bli väldigt roligt, men åka bil med kära mor & moster som gärna gaddar ihop sig mot mig blir ju mindre kul. Nåja är sånt man får ta. Blir att gå ut en sväng me pojk kusinerna på kvällen, jiha va kul :) Även me vissa killar jag tillbringade nyår med i Levi. Ett tag sen som sagt man träffat alla..

 Men först  ikväll blir de bilåkande till hemlig destination med secret information  för ett par dagar ;) 

Idag på Campingen, elr igår kom de en man som vandrar, VANDRAR! genom hela Sverige. fatta coolt men sjukt jobbigt. Han har starat i norra Sverige typ en månad sen snart å beräknas nå Sveriges sydligaste spets i sept-okt. Han vandrar/går väl en sisådär 20-30 km /dag.  Något intressant träffa på sådana "friska" människor, man blir som inspirerad att göra något sådant själv. men då inte att gå.
 Ist tar jag min cykel som tillika är stulen och cyklar tills jag lessnar och ringer efter mamma som får hämta hem mig ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är lika sjukt varje gång man träffar på en sån där hurtig typ. HUR ORKAR DE?

2008-06-26 @ 22:10:53
URL: http://psykologiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0