Feber?

Jag är koookhet, ont i halsmandlarna som svällt upp som stora ballonger.. Undra om jag har feber ? :/ Meeen, det kan jag inte ta reda på eftersom jag gick till badrumskåpet för att ta fram febertermometern, tog fram de, tappa de i golvet så de for i bitar, upptäcker en silvrig grej som är som gegga som jag förgäves försöker ta upp i handen men misslyckas, Pappa kommer som hörde kraschen och ser vad jag gör,
- Men är du dum ! det där ju kvicksilver, De giftigt, TVÄTTA HÄNDERNA!
Jag blir i panik av den där lilla klumpen som är lika stor som en nyckelpiga (kommer inte på nå annat litet för tillfället) och skrubbar typ ihjäl  händerna. Nu i eftertanke är de ju knappast livsfarligt av de där lilla.. Men men Det är ju Mig vi talar om..

Så om jag har feber får bli ett mysterium men efter känseln så har jag nog de. Inget jag önskar ! Har tusen saker att göra ! ! !

Kommentarer
Postat av: ida

du är för söt för att vara sann ;)

2008-01-16 @ 22:49:23
URL: http://idawennberg.blogg.se
Postat av: Ida

Vi kanske inte skulle ha hånglat så mycket senast vi träffades... ?! FÖrlåt om jag smittat dig med hals ont och feber gullet ;)

2008-01-19 @ 01:31:36
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0