Nu jävlar!

Igår var man till Torneå på tatueringsmässan och kika med Peter och Emil. Och såklart hade jag bestämt mig att nu jävlar ska jag göra min första tatuering och efter en tids letande hittade jag en ledig tatuerare, sååå nu har jag ristat in mitt stjärntecken skytten ! =)


Ont & dyrt för den där lilla puttingen, men defintivt värt ! =)

(snygga bilder, ena dubbelhaka, på den andra ser de ut som värsta kladdet på byxan, nog för att de är de men de salva från tatueringen) Tänkte bara så ni vet ! haha



Kommentarer
Postat av: Hannah

Så fin den var! :)

2008-02-11 @ 11:20:38
Postat av: I

MYYYYYYT Hifa, sperma ;D Den var ju jätte fin :)

2008-02-13 @ 15:54:27
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0