Vadå virri?

Jag är som klumpig idag, jag sover vaken känns det som. Är det normalt att man ringer sin arbetskollega och då han svarar har jag glömt bort vem jag ringt till och näst intill är tvungen fråga vem det är fastän det jag som haft ett ärrende?
Elr så är det  tendenser på Alzheimer som sakta börjar synas...

Söndag Idag, jobbar några "få" timmar till. Sen blir de sängen för ett bra tag. är helt slutkörd.
Jag och Moa har ju som sagt varit barnvakt nästan hela helgen. + att jag frivilligt ställde upp som chaffis halva natten, blåste till happis (!)
Vi har kan vi säga fått en inblick i hur det är att ha barn. Vi har konstaterat att skaffa barn inte är aktuellt, inte för att jag haft de i tankarna men ändå :) Men nog var de kul allt! Vi är helt klart de bästa Supernanny:arna! =)
Lite annorlunda Helgsaktivitet helt enkelt.

Sen då jag är utvilad ska jag göra klart rummet, Skruva färdigt byrån tex. (känner ni någon som håller på skruva en byrå i etapper för att inte förbruka alla hjärnceller åt gången av att läsa av ritningen?) Om ni känner mig så Ja.

Kommentarer
Postat av: Elina

Skrev lite otydligt i mitt blogg inlägg men vi ska till umeå, bara till Luleå och shoppa :) Ska börja plugga lite grann.. Ska du jobba i luleå eller vad hade du tänkt?

2008-08-11 @ 16:42:53
URL: http://elajjnaa.blogg.se/
Postat av: Elina

Ska läsa en kurs till och börja med, för att känna på studentlivet lite. Kriminologi!:) Så får man söka mer seriöst till våren eller hösten. Hoppas du hittar dig nå jobb..

2008-08-12 @ 14:39:08
URL: http://elajjnaa.blogg.se/
Postat av: Bilja

Roligt att du följer min blogg! =) Ha en bra dag //Bilja

2008-08-13 @ 16:05:39
URL: http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0