Då var de klart.

13 sept. åker jag iväg på bartender utb till mallis! verkligen nått jag velat göra länge. utb. är 2 veckor sen vette fan om man åker hem direkt, tror man stannar just :) man är ju rätt duktig på att hitta på saker !
Jävlar, är ju snart inser man ju. nu ska man skapa en lista på saker som ska göras o fixas! den blir nog lång!

Hörrni va tror ni, Vi har ju i släkten bytt Larsson efternamnet till ett s ist. (vi e speciella) så man har ju måsta fått förnya körkoret o annat pappersgrejs. Månne jag måst ta nytt pass oxå? säkert. så man int fastnar i tullen o blir anklagad över att vara en annan person! - att ett s kan göra så besvär
i övrigt så jobbar jag sista dagen för i sommar. Så imorrn får jag "höstlov" på obegränsad tid! kanske tillome hinner heta vinterlov ? ;) då jag int vet vad jag ska göra härnäst. men de löser sig ? 

Nåja, sthlm imorrn iaf!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej gud så roligt det där lät! :) Var själv sugen på att åka på någon sån där utbildning, men hamnade på universitetet istället.. ;p

2008-08-22 @ 20:19:22
URL: http://flogstatrosan.blogg.se/
Postat av: FLARRAN

Det var fan på tiden att ni bytte... folk kunde ju trorr att vi var släkt :S

2008-09-02 @ 12:56:51
URL: http://flarran.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom flesta uteställen stänger i mitten på sept i mallis :P

2008-09-05 @ 10:31:36
Postat av: Vera

Super fin blogg du har! Ha en bra Lördag :D!

2008-09-06 @ 11:44:28
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0