UPPDAT.

Alltså fan va ni alla gnäller om min uppdatering! jag har faktiskt inte tid :P Nåja kom ju hem fr Rovaniemi igår me skolan. alltså fy bubblan va kul vi haft, mer noggrann berättelse om de då jag kommer  hem. För ikv nu är Jag chaffis åt Björn och hans utbildningskompisar, Så är här nu i pite o ska umgås me sandra till dom blir klara. Men imorrn mina kära skriver jag mer , de LOVAR jag! :P ska även uppdatera pixxboxen.

ps. Då får ni också veta nästa grej som ligger på databordet, haha. ds

Nu ska de ut och ätas pizza ! ciao


Kommentarer
Postat av: ida

jag LOVAR......fy fan for dig Iida.. ingen uppdatering, Im so disappointed!

2008-04-21 @ 14:03:04
URL: http://www.idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0