update..

hej, här igen. Tänkte först inte uppdatera nå förs jag får me nå bilder härifrån men eftersom jag inte är hemma och inte is ladda upp bilderna här får de helt enkelt vara.
Ok, min sista (?) vecka här på gång, vill som inte alls att de slutar eftersom de så kul både i jobbet och fritiden, fårse hur jag gör.. Men klart jag saknar alla käraste hemma också :)

Idag blev jag filmad av polsk tv där jag skulle presentera diplom vi säljer då man passerar polcirkeln, och såklart nervös man blev, inte den vackraste för dagen, engelskan som förvandlades till något hemgjort språk tyckte jag att de gick helt åt helvete, men men, blev även förra veckan filmad av rysk och finsk tv då jag dona me nå och allmänt såg trög ut eftersom jag inte fatta dom filma, "trodde ju bara dom stod där me kamerorna". Jaja är ju inte första gången man är trög :P Sånt som händer !

Sen då,, var ut i fredas på Doris heter nattklubben, kvällen bjöd på show av scandinavian hunks, och de var ju då inge man klaga på ;) tala me dom innan showen åså då de fråga mitt namn, jag gav de å tänkte va ska dom me de till ? :O
Japp då mitt i allt under showen ropa dom upp mig och fick gå fram till dom och ta emot en påse full me hudvårdsprodukter ! ;P krama om dom då dom var sådär kletiga var ju ige man sa nej till :P nog för att jag var ju inte den enda tjejen som fick gå fram till dem och ta emot nån prestent, Men ändå ! :P haha.
For även på efterfest till deras hotellrum, men jag var så trött och hungrig så jag tog en macka av dem och for hem ganska snabbt, var dessutom hela tråkigt där + att alla satt där me varsin tjej typ och jag och min tjejkompis kände oss som nå åskådare, int för att vi var ute efter att hamna på deras one-night-stand lista som säkert innehåller ett par hundra tjejer.

Nu blev de en del klottrat härä, men de var väl typ de roligaste senaste..
Hörs & syns.

Så de var väl en rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0