my Birthday...


under gågna helgen har jag då äntligen blivit F18, gullebarnen Ida, Ida, Sandra & Sandra gjorde ju en riktigt suprise dag åt mig, jag som vanligt var lika trög började på fredagskvällen då jag kom hem från tomten fundera  att  planera va  jag skulle hitta på för nått kul på min stora dag, ringde till dom å dom bara typ : " nä ingen aning, va ska vi ? " ..
Vilket fick mig att bli lite halv panik,. Iaf så börja dagen att jag jobba (!) , sen tänkte jag fixa mat åså då jag plötsligt blev "kidnappad" , tvingades på min en fult linne med texten 18 år idag ,  krona på huvudet, äta en tårt bit med händerna, ta på mig ögobindel och in i bilen, de körde iväg och jag visste då inte alls vart jag var påväg.. Resan sluta efter typ en timme å då var vi plötsligt utanför Alko.. :)
Efter mitt första inköp på alko for vi och åt sen och sen back to ökx.. de blev fest hos mig inför premiär in på hotellet som då ändå inte blev av :/ och varför inte går jag inte in på nu förtillfället..
Så premiär blir imorgon då jag ska ut här i Rovaniemi med en praktikkompis ist :)

Annars var Lördagen helt perfekt, fick bland annat en rosa digitalkamera, så nu börja mitt fotande igen :) , håll ett utkick för snart ploppar de upp bilder igen på pixbox ! och här...


Kommentarer
Postat av: Lisse

Fasen kul gumman att vara 18 du får pallra dig till luleå snart ska jag fira dig :) skickade iväg ett mess när du fyllt åt men det gick aldrig fram :/.
Hoppas du har det bra i snöland :)

2007-12-10 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0