Levi'

Jo här man nu :) kom hit igår med gänget, drack och drog ut till "hullo Poro" de sk utestället här. var helt ok :)
Idag har vi gått omkring i centrum medan vissa for och åkte slalom, Alltså fy fan va sugen jag är på åka då man ser alla hundra nedfarter ! buhu, men orka inte lägga ner multi pengar på hyra nå skidor, å lyssna ! Norrlänning som jag är har inte ens med mig vantar, mössa elr värken täckbyxor. de ju skandal... Nåja var tvungen köpa mig en mössa idag :) haha
Så har jag även gjort mat åt gänget idag, köttfärssås & pasta, blev så mkt som 1 kg makaroner, 2,1 kg köttfärs plus en massa krossade tomat förpackningar !

Imorgon börjar drickandet från morgon till sena morgon dagen efter :) Vi ska på Christal snow show , buffé, live band och allt möjligt mer. Blir nog kul !

Gott nytt år än en gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0