sluuut..

Då var man en bartender mitt iallt ! Jävlar vilken avskedsfest vi hade igår, kommer knappt ihåg nåånting, oops :P
Nåja, alla har åkt hem och nu är själv kvar här i magaluf. Bor hos nyupphittade vänner.. haha. Alltså dehär livet vill jag leva ! säsonga runt, bo gäng tillsammans och bara ta dagen som den kommer ! Man har typ ingen aning om va de för dag & tid.. så soft =)

Ni kanske undrar vad jag gjort här då & vad som hänt, ?
- De har vart pissväder i 4-5 dagar, så alltså är man blekare än vitt papper. Men snart får man sola då jag åker ner till gran canaria ! =)
- festat varje dag
- sovit alldeles för lite, men sova hinner man göra i graven !
- Hör å häpna inte shoppat nånting, pengarna går till vikigare saker :)
- hänt helt sikka grejer som man inte ens kan försöka berätta :)



Malin du vet koden ? :) jag signalerar :P

Näe, viktigare saker för mig. va händer hemma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0