Hola !

Alltsà jag vet att ni tigger mer uppdat och bilder av mig, men orka ! for de forsta om jag skulle mata in alla bilder skulle ja masta betala miljoner till datorn, har inte heller orkat leka upp internet cafe, man har helt enkelt annat for sig ! :P

Idag har vi lart oss  olika typer av frozen drinks, MUMMA!
Imorrn sticker vi till en vingard och far se hur de gar till. Sen kasta flaskor pa stranden !
Men att man kan styla me flaskor redan ! garn enkelt. haha
Annars sa..... (?) jaa blir nog att jag sticker till gran canaria efter dehar, blir dar kanske nagra veckor . Sa nar jag ska hem vetja absolut inte. Vill inte heller hem om de inte skulle vara for den forbannande tandstallningen som ska fixas..

Vi hors ! Tiden tar slut..

Kommentarer
Postat av: carro

satan, ja vill ju också vara utomlands i värmen ;) Hoppas du har det superbra:p

2008-09-23 @ 18:32:48
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0