Telefonboken


2. A
hlbäcks Taxi
12. Anna Hagström
21. Bengt (farbror)
24. Biffen
35. Danne Andersson
36. Dennis Wallenberg
37. DP
40. Elsa
48. Emma Lindhal
54. Frida
66. GG David
72. Hanni

Ser du nummer 2 ofta? taxi bilarna ser man ganska ofta! =)
Har du pussat nummer 12? jo de har jag nog gjort flera ggr för skojs skull!
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 21? säkert nån julafton eller nått.
Har du träffat nummer 24? Avvisst
Är nummer 35 söt? klart han e de, då jag var liten ville jag bli ihop med han elr bror Simon. HAHA
Vad var ditt första intryck av nummer 36? Nått minne fr friskolan då man sj var en liten snorunge och han äldre, säkert respekt? haha
Gillar du nummer 37? Nope, men man har tyckt att han är söt sikkert? :D
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Long time ago :/
När såg du nummer 48 sist? Då jag handla på Ica förra veckan (hon jobbar där)
Har du varit i nummer 66 hus? ja på Mallis, fick bo där några dagar !
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? under helgen lär man träffa på han .
Är du nära vän med nummer 66? nej nej..
Har du gått på bio med nummer 40? Nix
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? haha tyvärr är hanni och jag bara vänner ;)
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? jag vet inte vilken frida dehär är! hahah. men antingen skola elr om de den andra inge spec?
Känner du nummer 48? de tycker jag att jag gör :)
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Jaa typ alltså.
Hur är vänskapen mellan nummer 35 och 36? ja dom känner ju varann iaf, de gör ju alla i ökx!
Har du velat slå 40 i ansiktet? Nä, haha
Har nummer 12 ett förhållande? yepp
När träffade du nummer 35 senast? för förra helgen då jag hälsa på han & sanna i nya lägenheten.
Har du sovit hos nummer 37? nix
Vem känner du bäst av nummer 66 och 72? hanni! haha

Kommentarer
Postat av: Amanda Sjöström

Dennis Wallenberg som i CS-proffset eller Dennis Wallenberg som i ngn random?

2008-12-12 @ 23:56:10
URL: http://purplestripes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0