Äntligen planer!

Från de förra inlägget som var oseriöst men nu till seriöst. Trilla in på lumpens hemsida! Fan va "kul" egentligen göra de! har blivit medlem där på "luckan", fan va fränt. Dom testa mig me såna där frågor å jag har tillome fått en personligtränare som har lagt upp ett schema för mig efter min stil! haha.. Så nu tänkte jag bli seriös nästa vecka och prova på de. Måst ju som sagt ändå börja skära bort kilon så jag passar i balklänningen. Enligt schemat ska jag ska jag bla styrketräna på lördag. Är de inte en bakis dag efter påsk de? :P fårse hur de går. ska iaf försöka! :-)

Nu har jag ju en massa planer jag vill göra efter skolan plötsligt,Jobba sommaren, åka på barskola några veckor och konsumera alkohol dagligen, sen åka in i lumpen ett bra jävla tag, sen läsa på universitet, turism  ! Det låter ju ut bra! elr hur ?! haha.. Nämen planer ska man ha, sen är de ju annan femma om man fulländar dom. Nu närmast ligger iaf körkortet som jag kanske har inom en VECKA!

Jihaaa, men nu tillbax till vardagen. Nu gå sova för att änn en gång kliva på bussen som tar mig till kalixxx.. Fårse om jag övernattar där imorgon också hos Cajjo som jag gjorde inatt. Skönt att sova ut en timme extra..

Jag säger bara: www.lumpen.nu ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0