ALKO

Är affären man besökt idag å sprättat upp lite pengar på sprit inför studenten, 3,5 liter :) wohoo, än är inte inhandlandet över. mkt fattas..... hehe
hemvägen blev lite oväntad, min kära bror spelar ju hockey i ötå, deras lag anordnade bilbingo ikv. Gissa om jag fick stanna kvar i Ötå för att sälja Varmkorv HELA kvällen för inga av våra föräldrar som egentligen ställer upp på sånt här ides utan såg mig som en bättre utväg då jag redan var där? ? ?
Gissar ni Ja har ni rätt. inte just nå glädjedödande, nåja man ställer upp för lillebror  ;)

Sen tillbaka till studenten ska jag även agera konfercier på Studentlunchen, Sedära! Åsså ringde syon och sa att jag får ut slutbetyg, tillome hade mer än man behöver! -LÄTTAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0