tillbaka i livet...

Jahapp, Skola imorgon vilket innebär tillbaka till vardagslivet med alla dessa problem, tjat om att man är less, lat i va det gäller läxor bla bla bla, men kan nog vara bra de också för egentligen blir det ju inte mkt gjort av att leva och inte göra nå, (elr är de någon skillnad ? :O ) Har iaf den där rest högen kvar som jag så snällt skulle ha gjort under lovet, men men jag är nog inte den ända :P

Nyss sa man "snart är de vinter" och hoppsan så kom den och till och med har julen och nytt år infallit, får hoppas det går lika fort till våren och på tal om studenten som snart (?) är här! :-)
Näe nog om framtiden, nu lite uppdatering:
Nu har mitt resande upphört för ett tag, firade nyår i Levi vilket inte går att beskriva hur kul det har varit. Och om ja så skull beskriva förstår ni nog iaf inte så jag is inte försöka :D
Och fest var de även ihelgen hemma här och utgång på hotellet, förfest med singstar. Kan säga singstar är absolut inte min favorit eftersom jag inte gillar sjunga inför folk, men med alkohol försvinner alla rädslor och
självförtroendet kommer fram, så ni nyktra och fulla som var där, förlåt om ni fått öröninflamation ;)




Enda bilderna från kvällen.

Heippa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0