Jahapp!

Fått klagomål av att jag har dålig uppdatering (av cajjo), jaja då skriver jag väl ner nå här då, Vad ? Joo kugga min första teori förra veckan så jag boka då ny till den 4:e mars, men ringde idag och hörde om närmare tider. Närmare kan man väl inte komma då jag fick en tid IMORGON kl 15.00 ! Så nu mina kära ska jag isolera mig och få allt att fastna i skallen så man slipper göra teorin fler ggr! så wish me good luck.
 
körkoret komsi komsi till "mamma"... haha

Jo sen då, Städade mitt rum igår. och ni som vet hur de ser ut brukar man inte se golvet av alla kläder. (elr ja nu vet ju alla ni andra oxå hur de ser ut) iaf a mess. Sen tog jag mitt sunda förnuft att fatta att alla mina kläder inte ryms i en garderob så andra halvan som innehåller skrot rensa jag oxå, sluta med en sopsäck + 4 påsar med bara skräp å lite gamla kläder i. Satte in alla kläder i garderoberna, konstiga är att de ser lika fullt ut nu som förut då jag bara använde en garderob. sen denhär regeln, "en ny, släng en" är ju en sak jag inte alls tänker på, kanske därför. man är ju så nördig, -nämen kanske jag använder denhär nångång så den kan jag ju inte slänga.
Måste nog börja införa den regeln elr alternativt utöka mitt garderobutbud. Inte hjälper de heller att jag beställt ett antal nya tröjör :)

nöj er me dehär så länge !
meddelar jag inget om teorin imorrn betyder de att jag kuggat 2:a gången och lika bra ta en pistol å skjuta sig !
Dåvetni ! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa... men dååå... du gick på friskolan va? Då vet jag vem du e...

2008-02-20 @ 16:16:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: cajjo

Haha, duktigt jerry, härligt och läsa lite ;D

2008-02-20 @ 18:56:17
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: cajjo

Haha, duktigt jerry, härligt och läsa lite ;D

2008-02-20 @ 18:56:26
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: ida

duktigt smulan att du skrivit ett inlägg, nu vill vi ha ett nytt att läsa idag :D LYCKA TILL PÅ TEORIN!

2008-02-21 @ 07:18:41
URL: http://www.idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0