Modevisning

Nästa Lörda här i ökx i folkan på kvällen :) jihooo, Sj ska man agera "modell" åt affärn. kommentar för de tar vi efteråt då jag berättar mina snubblingar, ramlar från catwalken å allt va nu som kommer hända :)
Måst fixa fram 5 bra låtar som passar in oxå. Hojja jag som har nog mkt att göra :/

fasen va jag känner mig seriös nu! Håller nu på laga fläskfilé med klyftpotatisar & sallad, varför är jag inte lika seriös i vad de gäller läxor ?

Nåja nu har jag klottrat färdit. tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Bela

Kör dom fem första spåren från valfri Christer Sjögren Julskiva så blir det nog bra ska du se ;)

2008-04-07 @ 11:51:16
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0