Jag känner mig vuxen!

Kors i taket vilket Måndag, Har gjort mkt bra vuxen grejer idag enligt mig sj iaf :)

Suttit på skolan så snällt (1 lektion), åkt hem vart på hotellet hört hur jag ska jobba i sommar åså, åkte en sväng till mamma och vad ser jag ? Jo 4 kuver adresserat till mig, (kors i taket) iförsig var 2 om att hämta ut körkorte+ räkning, en påminnelse (till) om en satta bibblo bok jag inte vet var den är, så där kommer ju en räkning snart antar jag, strunt samma, sen de vuxnaste av allt, Deklarationspapper! . Så de kändes ut vuxen aktigt tycker jag, haha. Sen har jag rört ihop en ugnspannkaka till middag, att jag är duktig ;)

Men så de tråkiga med måndag var/är att Björn åkte ner till lule igen, buhuu :( Nåja är ju snart fredaaag...
Sen så blir det övernattning för mig i kalix imorn hos Cajjo! Guu va mysigt, där ska vi sitta 2 spånhuvven och försöka, elr rättare sagt GÖRA de där-jag-inte-is-nämna-namnet-på-mer-för-de-är-såååå-trist.

ledtråd: Hör till skolan.

Då vet ni :)  

Kommentarer
Postat av: cajjo

haha sötis ;) vi ska allt göra skit jobbet ;)

2008-04-07 @ 21:46:02
URL: http://cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0