flodvågskatastrof,

Näe så illa är de inte Ida & moa :) men vatten runt bastun vi hotelle, vägen till ug är under vatten å såna ställen :) Sen så har de kommi in vatten i nå källare åså, men inte att de som allvarligt :)

Nu till de roliga. Igår så hade jag, biffen, malin å guran extremt lite att göra så vi bestämde oss för att ta reda på om biffens lill saab kunde flyta ;) Vägen till sirillus kyrka var också översvämmad så vi testa fara där. man blev som lite rädd och börja tänka att man kunde drunkna i bilen fast de då bara hade vari kliva ut ur bilen å plaska i lite vatten.. haha.  Nåja där for vi, Så fick gurra för sig att öppna dörren för att kolla hur högt vattnet var, ja hej bara, De bara börja forsa in vatten! så allt skit som fanns på golvet bara simma omkring, snacka om att de var kul :P Sen for vi på ett annat ställe men där var inte vattnet "lika" högt så de kom inte in nå vatten i bilen så de var inge kul, haha. ja herri gu så kul vi hade :)

Kommentarer
Postat av: camilla

nej vad jobbigt :S

2008-05-13 @ 13:09:59
Postat av: Moe

haha na jag vill ocksa!

2008-05-13 @ 17:19:03
Postat av: Caem

haha.. de hade ja fan behövt =) Ja förstår bara fula ord på finska ;)

2008-05-13 @ 22:03:03
Postat av: ida

Hej murrakars iida.. Jag VET att las vegas inte ar ett land.... faktiskt :p och dessutom skulle jag satta handduken pa huvudet nar jag gjorde sadar... haha :p I MISS YOU!

2008-05-15 @ 07:24:38
URL: http://idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0