Jag unnar mig...

Gott och mycket!
godis, 2 portioner mat, fika, bröd u name it tills.... Lisse anländer på 4 dagar.
Vi ska tillsammans besegra detta fjantiga beroende av att äta hela tiden.
Nu ska jag på seriöst (har bara sagt halv seriöst förut...) Ta tag i det här och därmed första gången i mitt liv kunna visa upp ett resultat inom kort...
känner ju mer pepp även då mina kompisar där hemma kör på hårt har jag hört!

Lisse som sagt kommer hem till Sverige efter en andra lång resa på Jorden och hon väljer att komma just till mig och bosätta sig ! Tänka sig hur jag ska vara poppis! , eller så är de pga att jag bor i sthlm och hon bara tänker utnyttja mig *morr*


Nu ska jag återgå till min godispåse!
måsta passa ju passa på.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Såklart är de för att du är poppis min bästis!! ;) men du jag ska ha godis när jag kommer, vi säger att helgen är det sista!! :D.. Jag ska trycka!! sen då fasen, whopp! :)



Love!! SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0