Din Idol i bussen...

(varning allt är negativt)

-jaa, så kan man uttrycka vilket kaos det råder i storstans lokaltrafik, eller i övrigt hela landet pga vintern.
Tänk dig en t bana som går var 10:e minut och sväljer 1500 pers åt gången till mittiallt sätta in 1-2 ersättningsbussar per gång . låååånga köer och människan tar sitt ego i 1:a hand och ska med tvång komma in i redan fullpackad buss.
Tur man inte har klastrofobi, jag som hamnade typ längst in i bussen och kom knappt ut pga folkströmmen in.
Nåja detta är ju ingens fel. tråkigt bara att 2 timmar extra/ dag försvinner ur ens liv till att köa typ.

- Min räls i käften har också krånga till de (pga kylan elr ?) ok ett försök till ironi.
Ståltråden har sprätta upp från där den ska sitta fast och den trycks mot tandköttet. ajaj ont gör det. inte får jag fixat till den heller och min tändläkare befinner sig 100 mil uppåt. sen till fråga 2 att varför jag inte går till en tandläkare här nere ? jaa har dels inte letat upp någon ännu och sen är det svåra tider såhär 2 dagar innan lön.
Så jag får helt enkelt fortsätta ha ont.

- Precis njutit av en weekend i London, av det lilla man hann se/göra ska jag absolut tillbaka snart !
efter varje resa jag gör vill jag bara bort bort igen och ibland tillome glömma svenne livet !
När vågar jag släppa det där taget?

dagens vill ha:
En mentor, så jag kan lufta ut alla mina tankar på vad jag vill göra i livet och som hjälper mig genomföra dem.


Kommentarer
Postat av: lisse

du.. min mentor..

jag.. din mentor..

deal? :)

2010-02-24 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0