Nu börjar vi gilla !

Ja här märker vi att de inte är lika stor aktivitet som i vulkanen på Island förtillfället.
Näe faktum är att jag just nu hittar på alla andra möjliga projekt, skriva blogginlägg, börja bry sig om dammet i hörnet, "göra de där o dedär" ni vet. Allt detta för att skjuta upp mina läxor jag har i svenska b intensiv kurs. Notera intensiv kurs.

Förutom dedär askmolnet över att jag måste göra läxor är jag förbannat glad ! Solen har ju hittat hit och jag har massvis med spontana resor/uteseveringar att hänga på inplanerat :o)
Så mina spontana resor just nu i planerna är :
- valborg i finland eller kanske gävle (?)
- hem till ökx en lill snabbis (x)
- Lady Gaga 7 maj i Globen (x)
- 17:e maj i norge (?)
- festival i köpenhamn 2 juni (x)
- samt en tripp ner till malmö (x)
+ alla roliga utgångar i storstan.

Så låt oss bara konstatera att tacka fan för att våren är här ! Man blir både glad och crazy och tror att man blivit kanske lite för väl rik med tanke på allt inplanerat? 


Återstår att se :-)

valborg 09 i Magaluf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0