Vilket är bäst?

Jag tänkte de var dags för att bygga på en liten 20-års bränna så man ser lite mer levande ut istället för att se ut som att börjar närma sig graven, SÅ jag gick och sola.
20 kronors solariet på Tallviksgården (fina priser de), 20 minuters simmande i ens eget svett då de där i är 4936 grader i solairet med en fläkt brevid som fungerar tillofrån. Eller,
Till idag då jag skulle sola, 60 kr för ynka 15 min. Värsta solariumet lägger jag mig i och tänker att de var värt pengarna, tills de mittiallat börjar duscha ut iskallt vatten på en! jag hoppar till och tänker jaha de var väl fräscht & "skönt". Men proceduren fortsätter mellan 1 minuts intervall typ o såklart var de ett projekt börja slå av de så jag strunta i de, så där frös jag istället.

Vad skulle ni tycka är bäst? svettas o simma i ett varmt solarium eller komma ut som ispinne ?
 

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0