Tvätt & fix dag i Magaluf,

Jepp det är det idag ! så härligt det ska bli med nytvättade lakan ! jag längtar redan till att gå sova vid 6 tiden på morgon, men först ska här ätas tacos (!!!) och klä ut sig för kiny pinky party ikv ! De sägs vara bra fest, på tal om att de är ganska stor chans till urspårning. fast urspårad fest här nere är ju såklart inte bråk som det är hemma utan urspårat på kanske ett lite annat sätt :P bodyshots hit o dit och det visas mer hud tex. haha.

Igår då kl slog 00.00 och det blev 27 maj infann jag mig vid närmaste bankomat och invänta lönen fr swe ! levt som en kyrkråtta hela helgen bokstavligt talat, så kan säga att de känns mer än härligt vara tillbaka på banan igen !
Sen så nu nästa big thing är att min finska släkt anländer på lördag kväll ! såå kul att träffa dem, ska åka iväg till deras lyxvilla de hyrt för veckan så man slipper Magaluf ett tag. kommer bli mkt härligt. har såklart beställt svenska/finska saker
av dem. Snus till en kompis, dumle till mig och Finsk lakrits till min andra kompis. gott ska det bli :)



"Vi ses i dimman gott folk, Vi ses imorgon !"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha är jag den ända som vet nu? jo nog kan vi vänta på dig gumman :)

2009-06-06 @ 19:17:36
URL: http://linneadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0