Tack ? Fanny

Alltså, nu mina damer och herrar ska jag berätta nåt helt otroligt sjukt!

Igår satt jag i en bar, brevid mig satt en vithårig gubbe med en fanny hund (En vit liten rulvhund jag haft förut). Glad i hågen som jag var i fyllan började jag såklart berätta om att jag haft en likadan hund. Då frågar han mitt i allt om jag kan tvätta/klippa/ fixa till hunden hans, klart jag kan svarar jag. Jag har ju haft en likadan ! fast de nu i riktiga verket är mamma som alltid fixat o trixat Fanny. "Bra" säger gubben, jag och två mina springpojkar här brevid bor på en båt här ute vid stranden. Vill du komma ut imorgon på båten får vi se vad du kan göra ? Jag bara javisst.
Nu idag då jag vaknade upp så blev jag jävligt nervös, att vafasen har jag gett min in på ?! Ena springpojken ringer mig och ber mig komma ner till stranden. Jag tog med mig Emilia som skulle sola och vi kom på värsta signalerna att ifall de händer nå vinkar jag till eller hoppar i vattnet o flyr iland. haha.
iaf på båten sen gick det bra. Jag tvättade hunden och imorgon ska jag tillbaka och fixa o borsta. Haha helt sjukt, Gubben frågade också om jag ville städa båten hans innan han drar vidare till Ibizza(han åker typ överallt i världen), frågade typ även om jag skulle börja jobba på båten ! HAHA. Shit pommes, kommer iaf få väldigt bra pengar för det här :)
Så fattar ni alltså vad jag vart med om idag ? från att ha haft tankar om att de kommer kidnappa mig och att jag blir tvungen simma in i land till att jag bara ska fixa till en hund o få pengar för det. Heeelt sjukt.

Jag får återkomma vidare om hur allt har gått :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

nu tycker jag att du kan komma hem och fira lite sommar med Singel Sanna! ;) det har varit äkta sommarväder här i flera dagar nu, men såklart så har jag jobbat alla bra dagar :( Jag bor ju i en lägenhet MITT i stan nu så då kan vi krypa hem när du kommer och hälsar på ;) Hoppas du har det bra och lev lite åt mig också! /Sannsi

2009-05-19 @ 00:13:04
URL: http://kallahennesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0