Hepp hepp !

Idag ringde jag till kära moa för att höra läget ! kom också fram att hon inte vetat av mitt spanska nummer trots att jag informerat på facebook åså? Så jag tänkte meddela er som vill ringa mig (?) att mitt nr är : +34 610 942 454, bara ringa på :) 

Annars så är livet som vanligt underbart här nere, blir tyvärr inget jobb på grund av en del orsaker som bland annat för att jag ska hem i vilket fall som helst och jobba i sommar och då vill ingen anställa en då man bara stannar halva säsongen, sen så är det ganska lugnt med turister så finns inte jobb på så många ställen, sen de jobb som garanterat finns är som strippa och det vill jag inte ha :) 
Så flygbiljett är bokad hem fast vilket datum säger jag inte :) 

Ikv nu snart blir det att ladda upp för en liten avskedsfest för två goaa kompisar som åker hem imorgon. igår hade vi världens mysigaste hemmakväll med Alhgrens bilar, chips och glass, film och sunes jul/sommar :-) Det va grejjer de, skönt ! kom upp ganska så tidigt också, kl 12.00 befann vi oss på stranden till skillnad fr kl 13-14.00 alla andra dagar. haha.

Jag börjar sakna er lite smått där hemma! Jag saknar alla ni vänner och svensson livet då man tex förstår vad allt är i mataffären, istället får man chansa på allt och hoppas man köpt rätt.  




 

Kommentarer
Postat av: maddiis

jag saknar dig !

2009-05-26 @ 11:50:18
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: carro

åh, ska du komma hem? kan du inte komma till kalix och partajja då? :D jag saknar dig

2009-05-30 @ 13:20:08
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0