bloggbekännelser?

jaa, tänkte för skojs skull skriva om vilka bloggar jag läser, bara för att.

Varje dag
-Blondinbella, stina-lee, kenza o kissie finns i mina favoriter på datorn och klart det är en obligatorisk bloggrunda.
ung tjej som man är. hoho

- 1000apor.se Alex & Calle Schulman, speciella i sin egen kategori, och praktikantbloggen.

- stureplan.se Gynning, Hibbs & sophies. Lite update om stureplanslivet. men va för nytta jag har att veta sånt kan man ju undra.

Typ varje dag
- idawennberg, dit går jag först. sen så har hon länka typ alla andra kompisar så de som ett bra utgångsställe till att kika vidare.

Lite mer sällan
- cajjo, update från forna klasskamrater, därifrån går jag vidare till andra bloggar :) då man är trög o inte kommer ihåg allas adresser.

- Maddis&carro , ni skriver för nyttigt så därför jag inte ser va ni gör varje dag. jag får ångest nämligen. haha

- Mickis & lina , några fr barskolan :)

- josgos, kussen min !


Sådärja, lite av de som dök upp i hjärnkontoret.


Vad man gör bloggar till så stor del i livet nuförtiden! undra när första patienten checkar in på behandlingshem för "bloggsjukdom"

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana gärna in våran sköna blogg, kanske en kommande

favorit!



www.arntyochmirry.se

2009-03-13 @ 11:19:28
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: ida

Jo den var lite rolig, kanske du sku ta o göra den du med snuttan! ;)

2009-03-19 @ 07:20:35
URL: http://idawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0