Jag fattar lixom inte ? :-O

Nu då ni tar er sedvanliga bloggrunda kan ni stanna upp här och lösa den enormt svåra ekvation jag inte fattar hur än jag tänker, eller nu efter ett bra stunds tänkande och moa har förklarat börjar det klarna, så nu ska vi se om jag är allmänt trög eller om ni också är det :)

Då börjar vi.

Jonas betalade moas räkning på bilskatten på 1500 kr, men Jonas behövde tillbaka pengarna så jag gick in o gav pengar till Jonas så moa skulle bli skyldig mig istället. Sen ber jag om 250 kr av Jonas "tillbaka" för att låna av han för att sen föra över tillbaka från sparkontot då jag skulle komma hem. Men nu behövde moa också pengar till att leva så hon ville låna 250 kr av Jonas men Jonas bad mig ge till hon eftersom jag var skyldig han nu.

Så frågan lyder: Hur mycket pengar ska Moa ge till mig och Jonas var ?

ps. nu då jag skrivit dehär ser jag ju helt klart att de var enkelt räkna ut, men jaja jag tycker iaf sånt här e svårt. ds.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Påmin Moe att hon är skyldig mig 60kr också :) För att tjorva till det lite extra :P

2009-03-12 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0