inge vettigt,

bara så ni vet de jag tänker skriva.

Sååjaa. helgen förbi och de blev verken nå riktigt festande eller ens va ute i de fina vädret. ist har de var chaffis uppdrag, sovit länge, jobbat, ätit bakfylle mat utan att egentligen vara det.

Imorrn åker jag&mama eller kanske hon åker med mig ? hmf, iaf till Finland en sväng för att hälsa på lite familjerötter. ser alltid fram emot de men direkt man sagt hej och gjort sig "hemmastadd" efter 10 min inser man att man ska vara kvar 2 dagar till utan internet, dyr mobiltelefons taxa och tv-tittande fram till kl 21.00 tills mormor tycker de börjar bli "vuxenserier" och att man ska gå lägga sig, då såg man inte lika mkt längre fram emot de.
Men inte att klaga, de ju trevligt de med ! =)
Ska också göra ärrenden på stan & Alko. kommer nog inte bli många saker inhandlat dels för att jag inte ska ha nå fast jag vill men också för att Euron låtsas ska vara så mkt bättre & dyrare än kronan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0